onsdag 22 februari 2012

Födelsedagspresent.



Detta kort och den söta tavlan gjorde jag till våran granne i julas när hon fyllde år.
Till kortet har jag använt papper från Victorias Design House, stämpeln kommer från kort & godt, stämpeldynan är versafine, blommor och bling är från Py Hobby och bilden kommer från Pysseltokig.

Tavelramen har jag hittat på någon loppis, den har jag bara målat och sandpapprat lite. Bilden har jag strykit på lakansväv och den kommer från Villa Solnäs Design.

Här regnar och stormar det så hela huset skakar, men men vovvarna måste ut så det är bara att gilla läget. På med regnkläderna och bara hoppas dom gör sitt fort. Jag skall inte klaga mina töser gillar inte att bli blöta, nej in i soffan och värmen skall dom.



                                            Ha det så gott/kramiz atti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar