tisdag 31 juli 2012

Ett good luck kort.

Har knåpat ihop ett kort till Nettans Scrapbooking4you juli utmaningen.



Jag har använt Victorias Design House papper, Nellie Snellen dies, Magnolia blad dies. Till dom rosavita blommorna använde jag Quickutz Nesting Flower dies. MS hjärtstans och MS fjärilspunch. På bokstäverna la jag på 3D liner och även lite små prickar på bladen. Jag chalkade kanterna med versafine vintage sepia och några akryldroppar och pärlor.

Jag TACKAR så hemskt mycket för Era underbara kommentarer och att Ni stöttar mig nu när jag slutat röka. Om Ni bara visste vad det betyder mycket för mig så tusen TACK till Er alla.

                              Ha det så gott/kram Atti.


                              


3 kommentarer:

  1. Et flott kort du har laget!
    Nydelige farger og pynt:)
    Håper det er bra med dere. Frøya har ørebetennelse her men det går bra. Hun har hatt litt problemer med det ene øret hele tiden men jeg har passet det nøye. Nå derimot greide jeg det ikke så vi måtte til dyrlegen for å få ordentlig hjelp. Så da får vi håpe det snart er i orden igjen:)
    Ha en fin dag, klem:)

    SvaraRadera
  2. Vilket fint kort. Härliga färger. Lycka till i utmaningen! =)
    Kram Frida

    SvaraRadera
  3. Det är så fint med rosa och grönt! Lycka till!

    SvaraRadera