måndag 11 mars 2013

Liten gåva till valpköpare.

Här har det pysslats...


Fick en beställning av en kennel, hon ville ha något kul att skicka med sina valpar när dom flyttar hemmifrån till sina nya mattar/hussar. Utan att tänka sa jag ja! frågade inte om hur många valpisar det var...som tur var det bara 5 st, 3 tikar och 2 hanar. Började med att göra en liten korg, sedan ett ljus och sist ett litet kort.

 

 
 



 
 
 
 
 
Nu fattas det bara lite valpgodis att lägga i....
 
 
 
 
 
 
 
 
I kortet kan hon sätta en lien bild på valpen och skriva lite dagbok om den.
 
Och det är så roligt att jag har fått nya följare av bloggen och att Ni vill vara med att fira.
 
Tack för alla fina kommentarer dom värmer.
 
Jag önskar Er alla en härlig vecka.
 
 
Kram Atti.
 
 
 
 

6 kommentarer:

  1. Sikken søde gaver du sørger for de små vovser får med "på vejen" det er skønt med de pote aftryk, er det et stempel? og ideen med den lille dagbog er god. knus morkaren.

    SvaraRadera
  2. Just wonderful creations Attis and beautiful doggy image on the candles^_^ Fabulous work^_^
    Hugs,
    Sonia

    SvaraRadera
  3. Såååå läckert! TUR att det inte var en mastodontkull på elva eller nåt... *S*

    Ha en fin helg!

    SvaraRadera
  4. Åååå vad fina, jag får se till att köpa leonbergervalp så jag också kan få med så fina saker!
    Kram Jessika, skägget och Trollungen

    SvaraRadera
  5. Så god ide!
    Og så fine ting du har laget:)
    Klem, Heidi:)

    SvaraRadera