söndag 24 november 2013

3D Julkort.




För ett par veckor sedan var jag till Creativ Company i Göteborg. Det var första gången jag besökte affären det har aldrig blivit av. Men det blir fler besök dit och det var super trevlig personal. När jag var där så köpte jag lite 3d ark/block och detta motivet är ifrån ett av de blocken.


                                                               
 
 
 
 
Detta får bli det hela för denna gången. Tack för fina kommentarer dom värmer.
 
Jag deltar i Kort & Manias utfordring nr 97 - laget julkort og/eller prosjekt.
 
 
Kram Atti/ha det så gott.
 
 

2 kommentarer:

  1. Hej ! Jag har beställt lite där ifrån de har ju så otroligt mycket i katalogen så det är väl en fröjd att gå i affären. Ett mycket vackert kort härliga färger.
    Kram Ulla

    SvaraRadera
  2. Så flott julekort! I fine tradisjonele julefarger!!!
    Tusen takk for du deltar hos Kort' O Mania.
    Lykke til!
    Klem fra Elisabeth

    SvaraRadera