torsdag 26 maj 2016

Dop present

För ett tag sedan gjorde jag en dopgåva till en liten kille som fick namnet Liam.



Dies som jag har använt är: Spellbinders, Magnolia (rosetten) och Marianne Design och det är fönstret. På fönstret satte jag plast som jag målade med Tombowpennor i olika färger och så lite glitter på. Blommorna  och bladen är olika punchar. Texten på kortet har jag embossat och det är baby blue från Pappersbiten. Bling & pärlor från Py-Hobby. På ljuset har jag stämplat tryggare kan ingen vara.....och jag tror den kommer från inkido.

                     Jag anmäler mig till dessa utmaningar

Card and scrap # 118 Blomster/Flowers
Crafty Catz # 325 Anything Goes
The Ribbon Girl  May  Any image
Through the craftroom Door  Anything Goes
Kreativ Scrappingbloggen  # 5 Blomster
Crafting from the heart  # 113 Anything Goes
Crafting Your Passion  # 313 Anything Goe
Hjerteboden  Bruk blomster
Pennys Paper-Crafty # 278 Anything Goes
Kort & Mania  # 153  Vintage/Shabby chic

Konrads X-familj har varit här och hälsat på. Lillmatte fick en härlig åktur i skrindan, och så tog hon Jewett på släp.
    
 


 
Våran lilla Siris har inte varit så bra, så det fick bli ett veterinärsbesök. Där fick hon stanna över natten. Men nu är hon hemma igen och mår bra.
 
 
 
 
         
               Kram Atti/ha det så gott.

9 kommentarer:

  1. wawwww så super flot ♥

    10000 tak for at du deltager på Card and scraps udfordring.

    knuzzzz ♥

    SvaraRadera
  2. Nydelig kort. Tusen takk for at du deltar på utfordringen til Card and Scrap. DT Veronique

    SvaraRadera
  3. Så fint kort og lys! Takk for du deltar hos kort o mania! Dt Ane

    SvaraRadera
  4. What a beautiful project! The card is gorgeous and that candle such a lovely keepsake. Side note: love the pics of the dog pulling the card! Thanks for sharing with us over at TTCRD!
    Katrina
    ScrappyHorses.blogspot.com

    SvaraRadera
  5. Hvilken herlig gave til et dåpsbarn!
    Takk for at du deltar i Hjertebodens utfordring! :)

    SvaraRadera
  6. Great card and candle - thanks for joining us at Penny's and we hope to see you again for our next challenge

    Helen x

    SvaraRadera
  7. Så flott dåpsgave! Nydelig kort og lys.
    Takk for at du deltar i utfordring hos Kort O Mania.
    DT Ellenor Monica.

    SvaraRadera
  8. What a beautiful gift!

    Thank you for joining us this week for our challenge @ Penny's Paper Crafty! Hope to see you back again soon :)

    SvaraRadera
  9. What a wonderful Christening gift. Thank you so much for sharing this with us at Through The Craft Room Door.
    (Hugs) Cara
    Through The Craft Room Door {Owner}
    TTCRD Challenge Blog
    My Creative Chaos {My Personal Blog}

    SvaraRadera