tisdag 29 maj 2012

Oj!! Vad tiden springer iväg!!!!!!!!

Nu var det ett tag sedan, men har inte legat på latsidan om Ni tror det. Här har varit full rulle. Har varit på loppis/marknad i Fåglum vid kvarnen. Det är 3 härliga tjejer som ordnar en vår och en höst loppis/marknad, en del säljer loppis prylar, hundsaker, demo av Mary Kay produkter och det måste jag säga vilka härliga krämer och så försökte jag sälja lite ljus och annat skoj.  Här är några av ljusen jag gjorde och tog med mig..............







Framsidan
Baksidan

Och här kommer lite bilder från loppis/marknaden vid kvarnen i Fåglum.....
En mycket förväntansfull försäljare.................


Här kollar vi grejerna...................
Demo av Mary Kay produkter, helt unerbara krämer.
Min lilla hörna............
Nå Lilian blev det någon affär eller???!!!!
Och här har vi dom 3 underbara tjejerna Maja, Lilian och Helene som ordnar så vi får komma och sälja. Och stort tack till Helene för dom smarriga smörgåstårtorna Du gjort och bjöd oss på med våra respektive som alltid passar på att komma när allt 'är nerpackat och klart. Jag kommer gärna tillbaka i höst...........för vilken underbar dag TUSEN  TACK till Er alla.

Ja detta får bli allt för idag, för nu väntar mina tomatplantor på mig som jag inhandlade igår svenska och danska tomater blev det i år.

Tusen TACK för alla fina och hjärtliga kommentarer Ni gett mig och att så många håller på mig med min sluta "jobbiga" röka men men sakta men säkert går det no ciggis.............

Ps Jewett påminner om sin DOG CANDY som slutar den 1 juni, rulla ner lite så kommer Ni till den, hon är så glad att det är några som har anmält sig, ja hon är faktisk lite mallig...........

                                                         
                         Ha en underbar dag

                              Kram Atti

1 kommentar:

  1. Så flotte sett med lys og fyrstikkesker!
    Det er jo så fine gaver:)
    Og det ser ut til å være utrolig koselig på loppe markedet.
    Klem, Heidi:)

    SvaraRadera