måndag 7 oktober 2013

Är det någon mer än jag som har tröttnat på att kratta dessa massor av löv!!
Krattar varje dag men nästa dag är det lika mycket igen....
Men det är ju skönt väder så man får inte klaga. Så jag har inte pysslat på några dagar så jag får visa lite som jag gjort för ett tag sedan...men jag längtar till pysselrummet.

Här är några blommor jag gjort och beskrivningen hittade jag på youtube.













Så några små pärldekorationer och även den
beskrivningen hittade jag på youtube.
 
 
 
 
 
Det får bli allt för idag, jätte tack för
Era kommentarer
dom värmer...
 
 
Kram Atti/ha det så gott
 
 
 
 
 
 
 
 
 

2 kommentarer:

  1. Så många fina blommor och pärl blommor du har gjort.
    Kram Ulla

    SvaraRadera
  2. Vilka söta blommor du har gjort. Och så användbara. jag såg en demo på mässan i London hur man gör en blomma av ett band. Fint att sätta på kort och andra saker. Min man har en lövblås. Den tackar jag för !!!!
    Kram Eva

    SvaraRadera