fredag 26 april 2013

Award och ett kuligt kort.

Jag har fått en AWARD av söta MargeGoh.  Tusen Tack & massor med kramar till Dig.


Regler.

Tacka den person som gav dig Awarden.

Lägg en länk på hennes/hans blogg i din blogg.

Lägg in Awarden på din blogg för utmärkelsen.

Ge Awarden till  7  bloggare med mindre än 50 följare.

Lägg in länkar till denna blogg, informera dessa bloggare att de har fått en Awvard.

Skriv 7 saker (fakta) om dig själv.


Awarden ger jag till:

SCRAPAT Helt Enkelt

Katten Mia Skapar

Doodlescrap Scrapbooking & pyssel

Jessica Wilbes pysslande

My Favorite Things

Scrapsak´s blog

Djeveöyas Scrappefrue

Och så var det 7 saker om mig.....

Älskar mina hundar, katter och naturligtvis min gubbe bäst att säga det.......

Vår dagliga skogspromenad.

Är lika biltokig som min man (ibland värre)

Tycker mycket om våran gård, det är fridfullt och jag gillar att påta lagom i landen, även nere i stugan i Danmark.

Naturligtvis gillar jag att scrappa, men broderar en hel del också.

Fixa & dona inne med allt möjligt från hammare till symaskinen.

Och jag  är en glad och vissa stunder ganska sprallig tror jag.....det får nog andra bedömma ja ja det var lite om mig. Och till alla som jag skickat Awarden önskar jag Lycka till.

 
Ett litet roligt barnkort hittade beskrivningen på Youtube.
                                                         





 Och så till sist 2 st som har tagit anställning hos vägverket för att hålla statestiken på E20!!!!!!





Det blev ett lååångt inlägg i dag....men nu är det slut. Tusen tack till Er alla för härliga kommentarer, dom värmer och så önskar jag Er alla en härlig helg.

                                                  Kram Atti.

6 kommentarer:

  1. Så morsomt kort du har laget!
    Og så fint bilde av jentene:)
    Jo takk vi feiret Frøya vet du, og da ble det selvfølgelig det samme på Fillip.
    God helg, klem:)

    SvaraRadera
  2. What a fabulous card my deare^_^
    Adorable image ^_^
    Have a sweet weekend^_^
    Sonia

    SvaraRadera
  3. Tusen takk for awarden, kjempekoselig :) Du har en flott blogg :)

    SvaraRadera
  4. Tack så mycket för awarden och titten på min blogg!!

    Malin

    SvaraRadera
  5. Ett underbart och skojjigt kort

    Kraaaaam

    SvaraRadera
  6. Grattis till Awarden och så fräckt barn kort.
    Kram Ulla

    SvaraRadera