söndag 14 april 2013

En liten godiskorg.

 
 
Anything but square 
Utmaning nr 4
 
 


Denna utmaningen skall man göra någon så länge det inte är fyrkantigt, så jag hoppas att korgen blir godkänd. Jag blev klar med den i sista minuten så det blev allt lite svettigt.

Jag har gjort roserna med Tim Holtz dies
Bladen är en dies från Magnolia
Blommor och pärlor från YouDo
Kantstansen är Xcut Leafy Lace
Pappret har  jag köpt hos Pappersmarknaden, kommer inte ihåg vad det heter nu.
Och dom små rosa blommorna på handtagen, beskrivning till dom hittade jag på youtube.



     
Ja nu återstår det bara att städa pysselrummet!! För man kan nästan tro att åskan har varit här och hälsat på och slagit ner. Ja ja det får vara till  imorgon nu är det sängen som gäller.

Tack till Er alla för alla fina kommentarer, dom värmer. 
Jag önskar Er alla en trevlig vecka och hoppas vi får se vårsolen titta fram.


                           Kram Atti.                       

9 kommentarer:

  1. Hej Atti! Oj vilken fin korg! Skulle jag får godis i en sån korg så vet jag inte om jag skulle vara gladare för godisen eller för korgen!:)
    Önskar dig en bra början på veckan!
    Kram Sirpa♥

    SvaraRadera
  2. Beautiful creation.Lovely flowers.
    Gr Elly

    SvaraRadera
  3. Wow, vilken kreation! Riktigt fint Atti! Kul att du vill vara med och skapa i vår påskcrop på YouDo :)

    SvaraRadera
  4. Aldeles nydelig kurv!
    Lekre mønster ark og farger:)
    Her regner det og det er grått og tåkete. Håper det snur snart.
    Klem, Heidi:)

    SvaraRadera
  5. Riktig gullig korg underbara rosor snygga färger.
    Kram Ulla

    SvaraRadera
  6. Wowwwww,fabulous spring basket^_^
    I like these gorgeous elements^_^
    Big hug my friend,
    Sonia

    SvaraRadera
  7. Men wooow såå fantastiskt fint

    Hämtade ut ett helt fantastiskt paket idag. :- ))


    Kraaaaam

    SvaraRadera
  8. Først tusind tak for din kærlige hilsen på min blog, og så din kurv, hvor er den smuk og kunstfærdig (den ser svær ud) med de fineste blomster på både hank og forneden, meget lækker. knus morkaren.

    SvaraRadera
  9. Hej! Tack för din snälla hälsning!
    Önskar dig en trevlig början på veckan!
    Kram Sirpa♥

    SvaraRadera