måndag 22 april 2013

Tack kort.

Aprils utmaning hos Pappersbiten.

Man skall skapa monokromatiskt, dvs endast använda en färg men i olika nyanser. Det är ok att använda lite svart och/vitt och en accentfärg som bryter av på en liten detalj. Jag valde att göra kortet i blåa nyanser.



Jag kommer inte ihåg vad tekniken heter som jag gjort blomman eller stjärnan i. Har torrembossat och så blev det lite glitterlim, brads och den lilla blomman i mitten är en dies från Spellbinders. Inne i kortet är det dies från Nellie Snellen.
 

                                                   Och även vi har fått vår!!! Härligt!!!!
 
        
             
Tusen tack för alla vänliga kommentarer, dom värmer och jag blir så glad.

                        Kram Atti.                                          



4 kommentarer:

  1. Hej Atti! Fin kort! Jag kommer ihåg att jag har haft blå som fav. färg nån gång...många år sen!
    Härligt att våren har kommit med alla dessa fina blommor!
    Har en fin vecka!
    Kram Sirpa♥

    SvaraRadera
  2. Lekkert kort du har laget!
    Ja det er deilig at våren har kommet:)
    I morgen fyller Frøya 5 år, gode, fine jenta mi. Hun er en herlig hund som gir meg masse glede. I dag har vi vært i stallen og hilst på hestene igjen. Både Frøya og Fillip liker å være med dit.
    Ha en fin uke, klem:)

    SvaraRadera
  3. Så fint tackkort och så snyggt det var i blått. Snygg dies på insidan.
    Kram Ulla

    SvaraRadera
  4. Så fint och härligt med alla blommor i bakgrunden. =)

    Ha en fin helg!

    SvaraRadera